Az okos játék ott kezdődik, hogy tudd, mikor nem szabad lőnöd.
2016.07.27
Ahhoz, hogy a címben feltett kérdést megválaszoljuk, tudnunk kell az összes késeléshez tartozó játéktechnikai elemet. Az első és legérdekesebb, hogy a késeléshez külön hitboxot használ a játék.
2016.07.24
Minél gyorsabban mozogsz a pályán annál hatékonyabb leszel, akár azárt mert ismered a rövidebb utat akár azért, mert tudsz bunnyzni.
2016.07.17
Ha kerestetek már csapattársakat az oldalamon vagy olvastatok elemzéseket meccsekről, akkor könnyen lehet hogy találkoztatok a következő kifejezésekkel: irányító, magányos farkas, entry fragger, AWP-s, támogató. Ezekről a pozíciókról fogok bővebben írni ebben a cikkben.
2016.07.14
Sokan nem is gondolják, hogy a jó counter-strike játékos egyik legfontosabb tulajdonsága a jó kommunikációs készség.
2016.07.02
Ha komolyabban szeretnél játszani a csapatoddal, akkor előbb utóbb jó, ha van egy szerveretek, ebben a cikkben a szerver kezeléséről fogok pár alapvető dolgot leírni.
2016.06.23
A CS:GO-nak notóriusan gyenge a hang kezelése. Nehéz jól betájolni, hogy hol is jön az ellenfél, főleg ha a pályán szintkülönbségek is vannak.Mindemellett nem árt tudni, hogy mi az amit hall az ellenfelünk és mi az amit nem, illetve mekkora is a hallótávolsága.
2016.06.09
Az ugye mindenkinek világos, hogy a gránátokat sokféle képen el lehet dobni? És az is hogy defuse közben is dobálhatsz gránátot?
2016.06.08
Minden fps pálya atyja a dust2 eredetileg dust3 munkanéven futott és később került a játékba mint a de_nuke.
2016.05.13
Minden amit a CS:GO-ban kapható büntetésekről tudni érdemes.
2016.05.07
A de_cache története, a source-os időktől napjainkig.
2016.04.25
«  1 2 3 4  »