Talán kezdjük ott, hogy ki az a Salvatore Garozzo vagy ismertebb nevén Volcano. Sal az egyik legjobb észak-amerikai counter-strike játékos volt. 2002 óta rengeteg top csapatban megfordult és több nemzetközi tornán is remek eredményeket ért el. 2011-ben Sal összerakott egy pályát sourcehoz aminek a de_cache nevet adta. A terv egy teljesen letisztult, egyszerű kialakítású map megalkotása volt. Igaz source-hoz készült, de inkább 1.6-osnak kinéző pálya lett a végeredmény. Az amerikai közösség hamar megkedvelte a pályát és elkezdték versenyeken is használni.
2013-ban FMPONE összeállt Volcanoval és elkészítették a cache CS:GO-s verzióját. FMPONE eredetileg sokkal borúsabb (és autentikusabb) hangulatot képzelt el a pályához:
Végül ez egy kicsit vidámabb színesebb lett a végső verzióban. Kevesebb lett a vizuális zaj, talán lehet azt mondani, hogy letisztultabb lett a pálya összességében. Itt egy videó ami összehasonlítja Volcano eredeti pályáját FMPONE új verziójával.
A cache-en minden a játékmenetről szól. A vizuális elemek másodlagosak. Olyannyira, hogy folyamatosan alakították a pályát, hogy a játékosok jól láthatóak legyenek minden pozícióban. Ilyen például az A lerakó konténerének fehér ponyvája:
A de_cache végül 2013 szeptemberében került bemutatásra a játékban az Operation Bravo keretein belül. 2014 júniusában pedig bekerült a hivatalos versenypályák közé. A pályát valós helyszín inspirálta. A terror kezdő hátterében a csernobili atomerőmű felrobbant négyes blokkja látható az azt borító betonszarkofággal.
Hamarosan újabb vizuális ráncfelvarráson fog átesni a cache, amiről ebben a videóban láthattok részleteket a workshopban már elérhető az új pálya, a játékba nem tudni mikor keról be.:
Talán kezdjük ott, hogy ki az a Salvatore Garozzo vagy ismertebb nevén Volcano. Sal az egyik legjobb észak-amerikai counter-strike játékos volt. 2002 óta rengeteg top csapatban megfordult és több nemzetközi tornán is remek eredményeket ért el. 2011-ben Sal összerakott egy pályát sourcehoz aminek a de_cache nevet adta. A terv egy teljesen letisztult, egyszerű kialakítású map megalkotása volt. Igaz source-hoz készült, de inkább 1.6-osnak kinéző pálya lett a végeredmény. Az amerikai közösség hamar megkedvelte a pályát és elkezdték versenyeken is használni.
2013-ban FMPONE összeállt Volcanoval és elkészítették a cache CS:GO-s verzióját. FMPONE eredetileg sokkal borúsabb (és autentikusabb) hangulatot képzelt el a pályához:
Végül ez egy kicsit vidámabb színesebb lett a végső verzióban. Kevesebb lett a vizuális zaj, talán lehet azt mondani, hogy letisztultabb lett a pálya összességében. Itt egy videó ami összehasonlítja Volcano eredeti pályáját FMPONE új verziójával.
A cache-en minden a játékmenetről szól. A vizuális elemek másodlagosak. Olyannyira, hogy folyamatosan alakították a pályát, hogy a játékosok jól láthatóak legyenek minden pozícióban. Ilyen például az A lerakó konténerének fehér ponyvája:
A de_cache végül 2013 szeptemberében került bemutatásra a játékban az Operation Bravo keretein belül. 2014 júniusában pedig bekerült a hivatalos versenypályák közé. A pályát valós helyszín inspirálta. A terror kezdő hátterében a csernobili atomerőmű felrobbant négyes blokkja látható az azt borító betonszarkofággal.
Több helyen feltűnik a "ЧАЕС" azaz a Чорнобильська Атомна Електростанція ami annyit tesz: Csernobili atomerőmű. Érdekesség, hogy annak ellenére, hogy a pálya Ukrajnában van az egyik teherautónak kaliforniai a rendszáma.
Hamarosan újabb vizuális ráncfelvarráson fog átesni a cache, amiről ebben a videóban láthattok részleteket a workshopban már elérhető az új pálya, a játékba nem tudni mikor keról be.:
Gránátok
Falonátlövések
Boostok