Visszakozott a Valve és visszaállították a a fegyverek szórását érintő változtatásokat is az update előtti verzióra. A téli update-tel sok mindent változtattak, és míg a leggyorsabban a Revolverrel kapcsolatos aggályok buktak ki, a sokkal mélyebben a játék mechanikáját érintő fegyver szórásra vonatkozó változtatásokat csak most orvosolta a Valve.
Elmondásuk szerint csak azért akarták megváltoztatni a szórást, hogy kedvezzenek a "skillesebb" kevesebbet tunkoló és pontosan célzó játékosoknak. Saját bevallásuk szerint sem sikerült ezt elérniük a téli update-tel. Elemezve az adatokat arra jutottak, hogy nem csökkent a játékosok tunkolási kedve, ami részben annak is köszönhető, hogy a bevezetett változtatásaik ugyanúgy hátrányosan érintették a rövid sorozatokat jövő játékosokat mint a tunkolókat. Ergo elszúrták, nem kicsit, nagyon.
Jó cserébe, hogy a Valve figyel a játékosok visszajelzéseire, és főleg a profi játékosokéra, illetve azokéra akik komoly tényekkel tudják az állításaikat alátámasztani. Ilyen például egy lalush nevű reddit felhasználó aki kielemezte a patch előtti illetve a patch utáni fegyver szórásokat, sőt még az 1.6-os szórással is összehasonlította ezeket. A bejegyzését itt olvashatjátok:
http://imgur.com/a/PDCPj
Összegezve tehát a Valve csak jót akart, illetve az úgynevezett skill ceiling-et akarta növelni, hogy a játék inkább a tehetségesebb jobban célzó játékosoknak kedvezzen, de rosszul mérték fel, hogy milyen következményekkel jár az, hogyha a játék alapját képző fegyverek működésébe ilyen drasztikusan belenyúlnak. Ennek ellenére lassan, fokozatosan, és talán más módszerekkel, de szeretnék a tervüket megvalósítani a jövőben.
Szerintetek is jó ötlet ez, vagy inkább maradjon minden így ahogy van?
UI: a köridőről és a bomba robbanásról nem esett szó, kíváncsi vagyok azon lesz e hőbörgés még :)
Visszakozott a Valve és visszaállították a a fegyverek szórását érintő változtatásokat is az update előtti verzióra. A téli update-tel sok mindent változtattak, és míg a leggyorsabban a Revolverrel kapcsolatos aggályok buktak ki, a sokkal mélyebben a játék mechanikáját érintő fegyver szórásra vonatkozó változtatásokat csak most orvosolta a Valve.
Elmondásuk szerint csak azért akarták megváltoztatni a szórást, hogy kedvezzenek a "skillesebb" kevesebbet tunkoló és pontosan célzó játékosoknak. Saját bevallásuk szerint sem sikerült ezt elérniük a téli update-tel. Elemezve az adatokat arra jutottak, hogy nem csökkent a játékosok tunkolási kedve, ami részben annak is köszönhető, hogy a bevezetett változtatásaik ugyanúgy hátrányosan érintették a rövid sorozatokat jövő játékosokat mint a tunkolókat. Ergo elszúrták, nem kicsit, nagyon.
Jó cserébe, hogy a Valve figyel a játékosok visszajelzéseire, és főleg a profi játékosokéra, illetve azokéra akik komoly tényekkel tudják az állításaikat alátámasztani. Ilyen például egy lalush nevű reddit felhasználó aki kielemezte a patch előtti illetve a patch utáni fegyver szórásokat, sőt még az 1.6-os szórással is összehasonlította ezeket. A bejegyzését itt olvashatjátok:
http://imgur.com/a/PDCPj
Összegezve tehát a Valve csak jót akart, illetve az úgynevezett skill ceiling-et akarta növelni, hogy a játék inkább a tehetségesebb jobban célzó játékosoknak kedvezzen, de rosszul mérték fel, hogy milyen következményekkel jár az, hogyha a játék alapját képző fegyverek működésébe ilyen drasztikusan belenyúlnak. Ennek ellenére lassan, fokozatosan, és talán más módszerekkel, de szeretnék a tervüket megvalósítani a jövőben.
Szerintetek is jó ötlet ez, vagy inkább maradjon minden így ahogy van?
UI: a köridőről és a bomba robbanásról nem esett szó, kíváncsi vagyok azon lesz e hőbörgés még :)