A mai napig kellett elkészülni a pályákkal amiknek esélye lehet bejutni az új operationbe. Nemrég írtam már egy cikket, hogy szerintem mely mapok esélyesek, hogy bekerüljenek. Azóta még két esélyes is feltűnt a láthatáron. A de_santorini ami FMPONE munkája, aki többek között a de_cache-t jegyzi, így nagyon meg lennék lepődve, ha ez a map nem kerülne be, a másik esélyes még túszos pályának a cs_cruise. Kemény a verseny tehát, de azt hiszem a de_stgellert megérett arra, hogy bekerüljön az operationbe. Itt egy gyors bemutató a pályáról:
A mapot r.man 2011-ben kezdte el építeni. Annak idején még CSS-hez készült. 2014 nyarán próbált meg vele bejutni az operation Vanguard-ba, de a kísérleti játékmenetet a Valve nem tartotta jó ötletnek, így nem válogatták be. Azóta folyamatosan javítgattuk és finomítottuk a játékmenetet és a játékélményt, hogy egy 5on5 közdelemre megfeleljen. Azt hiszem mostanra eljutottunk oda, hogy a játékmenet élvezhető. Természetesen bizonyos megkötések mellett kellett dolgozni, hiszen a helyszín adott volt és nagyon nem akartunk eltérni a valóságtól. Ezen e videón látszik, hogy mennyire élethűre sikeredett a pálya:
Rengeteg tesztet folytattunk a pályán ami folyamatosan átalakult ennek hatására. Itt van egy teszt a most már általunk véglegesnek gondolt verzióról:
A mai napig kellett elkészülni a pályákkal amiknek esélye lehet bejutni az új operationbe. Nemrég írtam már egy cikket, hogy szerintem mely mapok esélyesek, hogy bekerüljenek. Azóta még két esélyes is feltűnt a láthatáron. A de_santorini ami FMPONE munkája, aki többek között a de_cache-t jegyzi, így nagyon meg lennék lepődve, ha ez a map nem kerülne be, a másik esélyes még túszos pályának a cs_cruise. Kemény a verseny tehát, de azt hiszem a de_stgellert megérett arra, hogy bekerüljön az operationbe. Itt egy gyors bemutató a pályáról:
A mapot r.man 2011-ben kezdte el építeni. Annak idején még CSS-hez készült. 2014 nyarán próbált meg vele bejutni az operation Vanguard-ba, de a kísérleti játékmenetet a Valve nem tartotta jó ötletnek, így nem válogatták be. Azóta folyamatosan javítgattuk és finomítottuk a játékmenetet és a játékélményt, hogy egy 5on5 közdelemre megfeleljen. Azt hiszem mostanra eljutottunk oda, hogy a játékmenet élvezhető. Természetesen bizonyos megkötések mellett kellett dolgozni, hiszen a helyszín adott volt és nagyon nem akartunk eltérni a valóságtól. Ezen e videón látszik, hogy mennyire élethűre sikeredett a pálya:
Rengeteg tesztet folytattunk a pályán ami folyamatosan átalakult ennek hatására. Itt van egy teszt a most már általunk véglegesnek gondolt verzióról:
Workshop link a pályához: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=403493445